fridlove

Alla inlägg under oktober 2012

Av LoveFrid Hunsson - 31 oktober 2012 16:15

dagens diskution med Jimmy, min läggning.


han: du kan inte gå och tro att du är kär i varje tjej du är kompis med.

jag: Jag vet faktist skillnaden.

Han: bra, men du byter ju varje vecka.

jag: suck, kanske det beror på att jag har det svårt med kärlek

Han: Och vi hjälper dig att inte bli retad

Jag: jag står för den jag är. och jag behöver ingen hjälp med det.

Han: men du kommer bli retad om du har en tjej

Jag: jag står för det, jag klarar mig.

Han: *tyst*

Jag: *sätter på musik*

 

Av LoveFrid Hunsson - 30 oktober 2012 20:55

Hi Bitchheeess!!!! XD nej men. nu ska vi vara snällaa.... typ. xD

Sitter och chattar med bästa vikkan. och sen så har jag precis ridigt, och dushat. MYS!

Jag & killen kanske ska på Fridas Halloween sova över, MYS! xD då blire myyyssiigtt!

Frida fick rådamp idag. satt i musiksalen. och klappade hunden ossie. som blev rädd. :((((

Han är en råttis! 8D

Min morfar fyller år.............. XD

trött, sova, eller ne. xD 

 

Av LoveFrid Hunsson - 30 oktober 2012 16:59

   


vilken av dem är bäst? :)

// Frida<3

Av LoveFrid Hunsson - 30 oktober 2012 11:17

Men tjenare!

sitter just nu inne i klassrummet och har engelska..

well, jag slipper skriva engelska, läraren läser.

Jag bröt ihop förut.. inte för att jag var depp utan för att jag var ledsen och gav upp alla mina förhoppningar och drömmar.

TACK vare matte :'c

aja, får ge det några chanser till, ska be matte läraren om förlåtelse och göra lite matte, man får inte ge upp.

Vill ju gå på Estet.

och halloween festen blir nog i Hangvar..

lokalen var upptagen XD

så :P


men då får vi hela huset för oss själva!!

SCORE!

Jag läste detta på BOTDF's Twitter:

Tomorrows show in Syracuse, NY is CANCELLED. The storm is affecting areas along our route. We will reschedule the show on our next tour. ❤


så jag är inte orolig längre<3


// Frida

 

Av LoveFrid Hunsson - 29 oktober 2012 19:27

ÅÅH!

så orolig :'c


BOTDF är i NY och det är livsstorm där!

och ja, finns och läsa på Aftonbladet.

DÖR DEM KOMMER JAG ALLVARLIGT GÅ IN PÅ DEPPMODE!

Sad face!

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG :'C


ÅÅHH får trösta mig själv med lite bilder på dem<3

       

// Frida<3





Av LoveFrid Hunsson - 29 oktober 2012 19:22

Lovisa här! >:O Frida Har bestämt låt UTAN mig? :( DUMMA BITCH! <3

Nååjjjaa. får gå då. >:O jag får bestämma imorgon då. HIHIIHHIIH.

Nåja, JAG ÄR FÖRBANNAD:

Skulle gå till tandläkaren och dem skulle kolla en tand, och jag har då tandläkar skräck med.

och då får GUBBJÄVELN för sig att han ska dra ut den?!?!? så han står där med tången och jag börjar gallskrika, knuffar bort honom, Slänger igen dörren, och drar, och kärring tandsköterskan var skit otrevlig. Ska man stämma idioterna?

 

Av LoveFrid Hunsson - 29 oktober 2012 16:06

okay, dagens låt är:


// Frida<3

Av LoveFrid Hunsson - 29 oktober 2012 15:31

Its me Frida!


aja, sitter just nu och sjunger på Candyland.

nejd et handlar inte om godisland..

ni fattar nada om låten right?..

aja, skolan gick bra!!!

och jag och Lovisa funderar på att göra ''bakom kulisserna'' och då menar vi att vis ka filma i skolan och sånt.

sedan ska vi fixa en header nu i veckan.


'' Welcome to Candyland I'll split your ass in two, So take me by the hand, Lick it up, slide it down and satisfy my sweet tooth''

 

Presentation


HEJSAN!

Vi är två fina tjejer.

Vi är varandras olikheter.
men bästa vänner.


Vi berättar om hur det är att vara bästa vän med ens olikhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är sötast? >:o passa er nu!
 Frida! för jag gillar scene
 Lovisa! Hon är inget alls. det är grymt.
 Båda! dem är roliga!
 Knäppa är ni allihopa.
 fu. ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards