fridlove

Direktlänk till inlägg 31 oktober 2012

fint O_O

Av LoveFrid Hunsson - 31 oktober 2012 16:15

dagens diskution med Jimmy, min läggning.


han: du kan inte gå och tro att du är kär i varje tjej du är kompis med.

jag: Jag vet faktist skillnaden.

Han: bra, men du byter ju varje vecka.

jag: suck, kanske det beror på att jag har det svårt med kärlek

Han: Och vi hjälper dig att inte bli retad

Jag: jag står för den jag är. och jag behöver ingen hjälp med det.

Han: men du kommer bli retad om du har en tjej

Jag: jag står för det, jag klarar mig.

Han: *tyst*

Jag: *sätter på musik*

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LoveFrid Hunsson - 28 december 2012 21:21

jag och fanta bråkar, eller, jag vet inte, vi blir sura på varandra för ingenting just nu, egentligen förmodligen en killes fel.. fyfan. :(    ...

Av LoveFrid Hunsson - 4 november 2012 16:44

Finns det något bättre än bra musik? nepp! ni undrar säkert: BYTER HON FAVORITBAND HELA TIDEN?! Men nej, det gör jag inte! BOTDF kommer alltid först!<3   men den här låten är så fin!<3   var på basket igår, det var spännande ...

Av LoveFrid Hunsson - 3 november 2012 09:14


God morgon på er!   hade dagens diskution med jimmy, 2 gånger. jag får inte ha på mig min onepiece idag.. WHY?! jo för att tydligen vet han inte vad vi ska göra. men han köpte den för jag ska fucking använde den, samma med min Kigu, får i...

Av LoveFrid Hunsson - 2 november 2012 18:50

Förlåt lovisa, men du är hos killen så jag väljer låten >:D     ...

Av LoveFrid Hunsson - 2 november 2012 18:36


Men hej! Lovisa är hos killen ;) och jag forever alone här hemma.. Skulle enkligen varit en filmkväll hos mig, men eftersom mamma är hemma så fick jag inte. mamma och Jimmy vill nog vara lite ensamma med mig, som en familj.. aja, blir väl n...

Presentation


HEJSAN!

Vi är två fina tjejer.

Vi är varandras olikheter.
men bästa vänner.


Vi berättar om hur det är att vara bästa vän med ens olikhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är sötast? >:o passa er nu!
 Frida! för jag gillar scene
 Lovisa! Hon är inget alls. det är grymt.
 Båda! dem är roliga!
 Knäppa är ni allihopa.
 fu. ;)

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards