fridlove

Direktlänk till inlägg 2 november 2012

Dry your crying eyes

Av LoveFrid Hunsson - 2 november 2012 18:36

Men hej!

Lovisa är hos killen ;)

och jag forever alone här hemma..

Skulle enkligen varit en filmkväll hos mig, men eftersom mamma är hemma så fick jag inte.

mamma och Jimmy vill nog vara lite ensamma med mig, som en familj..

aja, blir väl nästa gång.

Lyssnar på fin fin musik.

och har sett på en komedi.

fyy vad rolig!


Well, plattade håret igår, har inte gjort det på några veckor(månader)

Har gjort klart några julklappar!

fedt stolt!

håller på med en till, som mamma ska ha!

hah!


Nej men, jag blev förbannad på jimmy och mamma förut.

det var ett gäng barn som ringde på och frågade bus eller godis, men JIMMY ÖPPNADE INTE!

och mamma står där och viskar: vi vill inte ha bud eller godis.

HAR DEM BLIVIT ETT PAR SURA GAMLINGAR ELLER?!

så jag sprang in i mitt rum och läste klart min skvallertidning.

VISSTE NI att Kristen Stewart har varit otrogen mot Robert Pattison IGEN!?

Nej gud!

hon ska ha rätt i att vara rädd att bli mördard!

gå och vara otrogen mot en sån fin kille! 

aja.

ska fortsätta och nörda.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av LoveFrid Hunsson - 28 december 2012 21:21

jag och fanta bråkar, eller, jag vet inte, vi blir sura på varandra för ingenting just nu, egentligen förmodligen en killes fel.. fyfan. :(    ...

Av LoveFrid Hunsson - 4 november 2012 16:44

Finns det något bättre än bra musik? nepp! ni undrar säkert: BYTER HON FAVORITBAND HELA TIDEN?! Men nej, det gör jag inte! BOTDF kommer alltid först!<3   men den här låten är så fin!<3   var på basket igår, det var spännande ...

Av LoveFrid Hunsson - 3 november 2012 09:14


God morgon på er!   hade dagens diskution med jimmy, 2 gånger. jag får inte ha på mig min onepiece idag.. WHY?! jo för att tydligen vet han inte vad vi ska göra. men han köpte den för jag ska fucking använde den, samma med min Kigu, får i...

Av LoveFrid Hunsson - 2 november 2012 18:50

Förlåt lovisa, men du är hos killen så jag väljer låten >:D     ...

Av LoveFrid Hunsson - 1 november 2012 17:43


åhåhåh! hej! det är jag igen. Frida! såå, tydligen är det halloween på fredag O_O men det var ju igår O_O Förvirrande. aja, nu ahr vi fixat Headern, så vad tycker ni? är själv väldigt nöjd! Lyssnar på Criminal.. ÅÅHH vad busig...

Presentation


HEJSAN!

Vi är två fina tjejer.

Vi är varandras olikheter.
men bästa vänner.


Vi berättar om hur det är att vara bästa vän med ens olikhet.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vem är sötast? >:o passa er nu!
 Frida! för jag gillar scene
 Lovisa! Hon är inget alls. det är grymt.
 Båda! dem är roliga!
 Knäppa är ni allihopa.
 fu. ;)

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards